Wilt u een klacht indienen?
Klacht indienen
Bent u het niet met ons eens? Of heeft u een andere klacht? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@onderlingesteenwijk.nl of vul onderstaand klachtenformulier in. Wij nemen dan contact met u op. Als wij niet samen tot een oplossing kunnen komen, kunt u altijd nog contact opnemen met het Kifid.
Wij behandelen uw klacht vlot en serieus
Elke klacht nemen wij serieus. Wij doen iedere dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en wij zien een klacht als een kans om onze dienstverlening te verbeteren.
Het is van belang dat u uw klacht zo volledig mogelijk omschrijft. Wat is exact uw klacht, en welke oplossing stelt u voor? Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats en eventueel referentie- en/of polisnummer te vermelden. U vindt onze volledige klachtenprocedure onderaan deze pagina.
KIFID
Als u niet tot overeenstemming kunt komen met onze directie, kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900 355 2248 en email info@kifid.nl.
Uiteraard kunt u altijd uw klacht aan de rechter voorleggen. Voordat u dit doet, is het verstandig om contact op te nemen met het Kifid. Zij helpen u graag en kunnen vaak een oplossing verzorgen.
Meer informatie kunt u op de website van het KIFID lezen.